8/3-2012


God dag på er!!

Idag har varit en pysseldag! Och jag älskar det... :) När man har fått pysselsjukan så finns de inget bättre. ;)

Jag började med att baka chokladmuffins till mina killar på ledningsmötet imorgon!





Pyssel, pyssel, pyssel... :) :)







Fick nya pennor av mamma idag med.. blev överlycklig! TACK mamma!!





Nu ska jag återgå till mitt album som snart är klart! Och det betyder att jag äntligen får börja med albumet från Turkiet 2011 med Paulina!! Ska bli såå mysigt!

Have a lovely torsdag!!


Kommentarer
Postat av: paulina

Ja määä såna pennor!!

Åh vår fantastiska resa!!!

2012-03-08 @ 16:59:12
Postat av: Sofie

Muffins! Det skulle jag också ha bakat idag, men det har inte hunnits med... ;) Får vara nöjd med mina frallor istället ;)

2012-03-08 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0