7/3-2012


Idag är jag leeedig.. mysigt!! Åt min frukost i god ro framför tvn idag.. sen tittade jag lite på top model och bara mös.. skönt!! Nu inväntar jag bara mamma, hon slutar jobbet snart och då ska vi till maxi. :) en liten onsdagstripp så där.. :) Sen blir de fotoalbumpyssling hela dagen tror jag. :)


Det händer inte så vidare mycket.. så det blir tuffare o tuffare o blogga varje dag.. har ju inget o skriva om... så får se om jag hittar något i mitt fotoarkiv, har inte så mycket på denna datorn.. :)






Det fick bli tre bilder från en kväll på bodegan förra sommaren! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha den sista bilden är för tokig på mig...men mittenbilden är bäst på basse! :)

uppskattar lite old pictures med!

2012-03-07 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0