28/3-2012


Goddag på er!!

Är lite osäker om det är den 27 eller 28? Men chansar på 28, tyckte mig se de någonstans imorse. Hur är det med er alla??? Jag mår faktiskt skit bra just nu... jisses va bra det känns!! Måste vara vädret, och att det nu bara är 25 dagar kvar. Sen ringde jag skatteverket idag och beställde mitt personbevis, sånt kan kännas jobbigt ibland innan man har det gjort det. Så nu när det är gjort så har de lättat en liiiten sten från mitt hjärta. :D 

Har beställt tid för att göra mina naglar fina innan jag åker med.. :) :) den 16 april! Och det måste jag ju på alla sätt o vis tacka min Paulina för!! Helvete va du är bra för mig!! Så glad att du alltid är med mig!! Även när jag bakar. :)

Fick veta vad jag får tillbaka på skatten med, det brukar inte alls vara mycket. Förra året blev de 800:-, men fick 1931:- i år. Det är ju bättre än inget, och definitivt bättre än att behöva betala tillbaka. :)

Hemskt va tjabbig jag var idag! Nu får jag lugna ner mig! :)

Ha det underbart!! :)


Kommentarer
Postat av: paulina

Haha jag älskar det. tjabbsidabbsi! :) gosetye! du är bra för mig med...är lycklig när jag är med dig!! Dollis!!

2012-03-28 @ 16:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0