2/3-2012


Hejsan på er allesammans!!

Idag är det fredag och det innebär fredagsmysigheter!! Att säga fredagsmys ger min nästan ångest efter chipsreklamerna! Ikväll blir de nog en liten date med min tjej. :) Paulina heter hon. :) Vad vi ska göra det märker vi... inte alltför fräsigt. Ska ju upp tidigt för melodikryssfestligheter på Bodegan! Ser vi framemot!

Igår spenderade jag hela kvällen framför datorn och pratade med min kille, attans trevligt!!

Har inget vettigt att skriva idag... tänkte på en grej på jobbet... GB-mannen är här idag och fyller på glasslådan, samtidigt pratar han i headset och myser... Glassigt jobb!! :) Inget Emelie-skämt kanske, men försöker i alla fall liva upp det lite!

Have a lovely fredag allesammans!!




Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja...melodikryssmys imon...kommer bli awesome! :)

glassigt jobb...emelie det är såna skäm du vanligtvis får ångest av!

2012-03-02 @ 17:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0