19/3-2012


Pappa Jans födelsedag hela dagen! :) Vi har firat med tårta o mat på Verona! :)

Tåååårta!!



Tung soffa! :)



Tjuse!



Pose!



Psykopose! :)



Verona!





Margarita!



Vitlöksbröd!



Sparrissoppa!



Födelsedagsskål!



Fläskfile!



Fiskplanka!



Lamm!



Cheesecake med mangosås!



Kaffedrink Karlsson! ;)



Väldigt gott med väääääldigt trevligt sällskap.. Jag var dock lite besviken på mitt lamm och potatisgratängen, men jag är ju inte så känslig så de slank ner med glädje. :)

Underbar dag och GRATTIS till pappa igen!!


Kommentarer
Postat av: palina

Himla trevligt...men det gör jag ofta...nån gång...ibland...på sommaren! :)

2012-03-19 @ 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0