1/3-2012


Då kör tävlingen igång nu Paulina! Minst 1 inlägg om dagen hela Mars! :) Yeeeaaah maaan!!

Jag har varit i Stockholm i veckan. Flög dit på tisdagmorgon och kom hem igår kväll. Det var mycket dimma i Halmstad så de var på håret att vi kunde landa i Halmstad. Vi höll på att hamna i Jönköping. En jääävla tur att jag kom hem!! :)

I helgen skulle jag egentligen varit ledig, men har bytt en söndag med Paulina så jobbar på söndag som kommer nu, men ledig lördag i alla fall! Då är de melodikryssetmys på Bodegan! Det ser jag framemot!!

Hur har er vecka varit då? :)



Bara för att han är så grann... :)


Kommentarer
Postat av: paulina

Jag gillar det! det kommer bli en awesome månad!! O bodeganmyset kommer bli fint!!! :)

2012-03-01 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0