12/3-2012


Hejsan hoppsan!! Hur är allt denna måndag? Jag är ledig idag. :)

Har precis kommit hem från en jätte mysig lunch hos mormor o morfar! Attans trevligt och god mat...

Nu ska jag nog börja med mitt fotoalbum från Turkiet 2011 med Paulina!! ÄNTLIGEN!! ska bli väldigt mysigt! Vet att Paulina kommer uppskatta att titta i det när det är färdigt. paulina är den absolut bästa personen att visa bilder och album för... för hon TITTAR verkligen! det gillar jag! har allt för många vänner o bekanta som bläddrar igenom fort som fan och stannar bara upp när de själva är med på bild. gillar inte det alltså!!

Ha nu en fortsatt gosig måndag!!



PUSS!


Kommentarer
Postat av: frida

Jah brukar faktiskt osså titta och gärna alltid peta och peka lite oxå. =) mysigt med album med riktiga bilder!

2012-03-12 @ 16:32:22
Postat av: paulina

åååh va mysigt! jag vill se nuuu...o pyssla med!!!

2012-03-12 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0