10/3-2012


Idag är det löööördag!! Men eftersom det är jobbelördag så får jag inte göra melodikrysset. :( Väldigt tråkigt faktiskt! Det är fan att Paulina smittade mig så mycket, att jag faktiskt mår lite dåligt av att jag inte kan göra det. ;)

Ikväll blir det tacos och Skilda Världar! Fast det finns en liten chans till att vi kanske ska se melodifestivalen! Det är ju endå lite käckt om man tittar på det tillsammans.. Vi får se! Det merkurius! ;)

Idag är en bra dag! Känner mig på riktigt bra humör! :)





Leee!! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Himla trevlig lördag kväll med god mat o trevlit sällskap!! Usch ångestmening!

...nu får han snart hela hennes garnityr innanför socken...

...från sidan...



God kväll!!! Mysigt du är hääääämas mig!!

Älskar dig mest!!!

2012-03-10 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0