24/2-2012


Idag är det en lång arbetsdag.. 8.00-19.30! Men har inga planer för kvällen så det gör inte så mycket.. ska bara ta det jävligt passivt. ;) Så blir de ju mys hos Paulina imorgon! Direkt efter jobbet kommer jag med min sovsäck som jag inte har. :)

Pratade med Ving igår om att boka in Mücahit på mitt hotelrum så att han kan vara där med mig hela tiden och det gick jätte bra, och inte alls dyrt! :) Så nu kan han checka in med mig när jag kommer ner i april, så har vi möjlighet att vara mer själva än om vi skulle sovit hos honom. Så det var otrooooligt positivt!! :) Sen fick han jobb igår, börjar redan den 15 mars!! Sjukt kul!! :) Fick också ett tips från en tjej som hjälpt mig jäääääätte mycket (under hela "mücahit ska komma till sverige-grejen") att vi kan boka tid för intervju redan nu, så kan vi boka en tid till slutet av april så kan jag följa med han dit!! Taaack Angelica!! Allt detta gjorde gårdagen till en UNDERBAR dag!! De behövdes! ;) 

Jag och Paulina ska ha en liten "tävling". Under hela mars så ska vi blogga ett inlägg om dagen.. får se vem som klarar det bäst! :) Vem ska vara domare? Någon frivillig? ;)

Ha en fantastisk fredag allesammans! :)



Tar denna bilden igen för jag tycker den är så tjusig! :)


Kommentarer
Postat av: plina

Åh fan va kul! Får ni lite alone time! vart fick han jobb nånstans? LA?

Ja...bloggandet i mars blir spännande! får hoppas det blir en händelserik månad så man har nåt att blogga om!

2012-02-24 @ 15:30:16
Postat av: Barsk

Jag kan ta på mig det! Följer era bloggar slaviskt! :)

2012-02-24 @ 15:32:22
Postat av: Barso, inte barsk!

2012-02-24 @ 15:33:29
Postat av: frida

Jag behöver inte vara domare men jag ska vara er trogna läsare!

2012-02-27 @ 09:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0