23/2-2012


Idag har jag en ledig torsdag.. känns skönt! Har varit jobbigt att jobba dessa två dagar efter han åkt hem.. Men känner mig bättre nu.. Att jag pratat med honom två timmar på msn nu gör ju hela saken lättare med. ;) Helt underbart att få se han lite.. :)

I helgen jobbar jag! Lönehelg och jag ska stå själv, så inget festande här inte.. :) ska hem till Paulina! :) ska sova där, i hennes lägenhet för första gången!! Det ska bli så sjukt mysigt! vi ska mysa ner oss som bara vi kan, med lite Skilda världar, som faktiskt legat på is nu sen juni förra året tror jag.. :)

Jag älskar dig min skit! Tack för allt stöd du alltid ger mig!!



<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha nu en riktigt myshelg ihop som bara ni kan ;-) Du behöver det <3 ta hand om er båda, kram

2012-02-23 @ 15:18:48
Postat av: paulina

Jaaaa ska bli så mysigt!!! Vi är bäst! <3

2012-02-23 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0