17/4-2012


Hejsan allesammans!!

Hur är det med er??

Jag mår så bra så... min resfebern har börjat smyga sig på! :) Det är ju inte långt kvar nu, åker på lördag! :)

I helgen var de den stora festfirarhelgen, jag bidde ju 25! :) En helt fantastisk helg, med god mat, god dricka och framförallt underbart sällskap! Bilder från detta lovar jag i ett senare inlägg. :)

Igår var jag och gjorde mina naglar på face and body! en av mina fina presenter från paulina! Så tack så mycket min skit! är otroligt nöjd!! :)

Ha det gott! :)


Kommentarer
Postat av: paulina

Späääännande!!! Kommer bli awesome! hoppas på tre snabba veckor för mig o lååångsamma för dig! :)

2012-04-17 @ 22:06:33
Postat av: frida

BILD!! och ha en awsome resa!

2012-04-18 @ 10:49:10
Postat av: Therese

Det är ju snart ju, tre härliga veckor :D

2012-04-19 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0