8/5-2011


Jösses va jag har haft en gosig helg!! Har jobbat hela helgen, men med Paulina, så det har varit sjukt mysigt!! Vi har hållt sån låda hela helgen, blivit kompis med ester, dansat framför einar, snackat om italienare, dissat pierre-kent.. o massa massa mer. :) Så tack mitt allt för en underbar helg!!!

Det blir en trevlig vecka.. jobbar måndag till onsdag, sen är jag ledig på torsdag o jobbar halvdag på fredag. :) sen är jag ledig i TRE dagar!! Yeah man!!

Hur har er helg varit då?? :)

En liten bild för att förgylla dagen!





Kommentarer
Postat av: Paulina

haha go soffa med namn!! men det är så det ska vara en jobbehelg!! jösses va jag längtar till turkey nu du!! o det är inte långt kvar alls!!

2011-05-09 @ 20:26:53
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0