Underbara väder!!


När jag gick till bussen idag så var det strålande sol, runt elvatiden var detta.. o jag njöt.. jisses hörni vad jag njöt!! Nu är våren på väg!! Känner mig så sprallig.. haha!! jag mår riktigt bra! förra året vid denna tiden var det inte så bra... men nu kliver jag in i den underbara våren med stooora steg! ser framemot min invigning på uteplatsen. Ska se till att det blir en invigning jag sent kommer glömma! :)

Glädjen ökar bara ännu mer när jag vet att det är emelies heliga tisdag ikväll!! missar dock big brother, men det får det vara värt! vad tycker ni om big brother? tittar ni på det? jag uppskattar gurkan! o martin o sara! Peter är väl den jag tycker är hetast!!

Helgen har annars varit väldigt lugn! Lite come together hemma hos mamma i fredags, lite alkohol. O gamla goda bitar, mina gamla skivor åkte fram. :) sen fick vi besök av två glada vänner! :) mys o film med paulina på lördagen! Väldigt lugn o fin helg! :)

Ha nu en förträffligt bra tisdag!






Kommentarer
Postat av: Paulina

myshelg!! o go avslutning på måndan med!!

vad hade vi gjort utan ullared? :)

2011-03-23 @ 10:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0