Namn!


Tror vi kommit fram till ett namn.. på väg till bussen imorse så pratade jag o far glatt om vår uteservering.. Namnet ska nog bli "Papa Joes" i ordmun i alla fall, det riktiga namnet ska vara "Papa Joes Bodega"!

Jag tror detta känns bra, ska känna lite ytterligare på det.. men är nöjd! Kommer även ha ett bed and breakfast! Håller för fullt på med menyn för detta! Samt drinkmenyn, har ni några goa drink tips? Josagroggen är ju huvuddrinken!! :)

Paulina, jag utsåg dig precis till vår dörrvakt.. hoppas detta är okej? :) När du väl fått i dig lite alkohol så kommer du vara den bästa dörrvakt som finns! :) Oslagbar!! Släppa in allt o alla! :)

Är sugen på att fixa iordning till helgen, men tror tyvärr att det är lite kyligt fortfarande.. men snart så.. ;)

På onsdag blir det Harrys med mina damer i kassan! Käka lite gott o vara med på quizen! Attans trevligt!!

Ha en underbar tisdag!!



Bra bild!! :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha du e la för go! Josagrogg å piggelin måste vara med tror jag bestämt!



2011-03-29 @ 14:02:40
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: friiiiida

perfekt!

2011-03-29 @ 14:48:36
Postat av: Sofie

Bra namn! :D

2011-03-29 @ 17:33:57
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha nej nej...när jag fått i mig lite kommer ingen in!! det är när jag är nykter jag släpper in aqllt o alla!! :D när jag är full är jag stenhård!!

2011-03-30 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0