Mystorsdag!


Tog tillfället i akt och döpte denna dag till mystorsdag!! :) För jag o paulina ska mysa ikväll! Är lediga imorgon båda två så ska titta tv, tjabba o hålla om varandra lite.. ;)

Kim.. I love it att du är med mig i detta.. "pulebaren" får ju lite fel intryck ja.. hade jag velat öppna en sån uteservering så hade det varit perfekt! :) men det ska mest vara josagroggar!! :) En hel del glas vin också! :)

Tack för en mysigt tjabbestund igår Rasmus!! Fast det var hondan var det bröts o jävlades!

Imorgon då när jag o paulina ska mysa med våran lediga dag så ska vi se några filmer från våran mega långa filmlista. Imorgon står Twilight på schemat. Ingen av oss ha sett dom, o vi har vägrat på grund av all hysteri.. men eftersom dom är med på listan nu så måste vi! Får bita ihop helt enkelt! We can do it maaan!!

En speciell puss o kram till Malin idag!!



Ha en underbar torsdag!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

mys mystorsdag

mys mystorsdag (sjung som balt baltazar)

snart kommer jag till dig i det vackra vädret!!

2011-03-24 @ 16:16:38
Postat av: Gobben G

gobbatjyv gobbatjyv gobba gobba gobbatjyv!!

2011-03-24 @ 16:46:51
Postat av: Larz-Kristerz



Jag måste ringa Carina...får inte glömma det!

Ge mig ett par minuter...sen så får vi seeee

2011-03-24 @ 16:47:27
Postat av: Rasmus

Tack mitt hjärta!!

2011-03-24 @ 20:00:56
Postat av: Sofie

WOOOW Larz-Kristerz!!! ;D hahahahahha



Älskar er filmlista. Jag som aldrig ser filmer borde verkligen också ha en filmlista =)



Balt Baltazar... hahahha Ni får mig alltid på så bra humör. Tacka vet jag din och Paulinas bloggar. Det är fasen livet att läsa dem =)

2011-03-24 @ 21:31:21
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0