Mysemåndag!


Idag tog jag tillfället i akt och döpte denna dag till mysemåndag!! Ska tvätta nu vid tolv, sen kommer Paulina vid tre o vi ska göra lite ärenden! :)

Igår var jätte mysigt! Lite smålullig blev jag, men det la sig när jag ätit. Jag var inte med o tävlade, tur det! Jonas blev vinnaren med 12 poängs vinst. Gratulera! Anton var okoncentrerad och glömde två gånger bort att tävlingens tema var färg! :)

En o en annan blid togs igår! :)












Det var allt för mig nu, ha en underbar måndag, mysemåndag allesammans!!


Kommentarer
Postat av: frida

Lovely pictures! Och så kom jag på ett namn till din uteservering: tjimotjabb.. =)

2011-03-29 @ 10:51:11
Postat av: paulina

haha goa bilder!! speciellt den inzoomade på joe!! :)

mysigt du följde med till eurostop!! :) fast att det var du som handlade mest!! :)

2011-03-29 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0