Löööördag!!


Hejsan hoppsan!! Hur är det med er idag? Det är ju fasiken lördag... go dag!! Ikväll blir det ett par glas vin hos en vän.. kan bli trevligt!! Men får ta det lilla lugna, jobbar ju faktiskt imorgon. :)

Igår efter min mega städ o röj dag så blev det bara tv efter det.. mest big brother.. shit vad jag är fast i skiten.. :) uppskattar det så sjukt mycket!! :) Favoriten är nog Peter o Martin! Vill att Martin o Sara ska bli sammans. :) Känner mig som en tolvåring eller nått.. men det bjuder jag på. ;)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag... men ni sitter nog inte vid datorn endå, det verkar vara rätt gott väder ute.. hade gjort allt för att få ligga o sola, med något gott i näven.. få en topp o ligga o fnittra i en timme.. :)

Det får mig osökt att längta till den 15 juni!! :) Yeah maaaan!!




Kommentarer
Postat av: Paulina

jaaa...helt underbart ska det bli!! aaaaweeeesssooommmmeee!! längtar massa massa massa!!!

2011-03-26 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0