Kalla mig kristallen!


Ja, jag fick en liten släng av kristallsjukan förra veckan.. vaknade på tisdagen o ramlade ut genom hallen.. var jätte yrslig.. blev så klart jätte orolig o nojjig. så ringde min bästa mamma så hon fick komma hem till mig.. sen kom paulina o vi åkte upp till akuten. Var tvungna att åka dit, försökte ringa massa olika vårdcentraler men det var telefonsvarare överallt.. Vi spenderade totalt 5 timmar på sjukhuset.. paulina hann till o med vara en sväng i skolan innan hon hämtade oss för att åka hem.. jag hade visst fått kristallsjukan som det kallas.. det är massa kristaller i örat som tappar fästning o ränner runt.. :) men dom börjar komma på plats nu o jag har börjat jobba igen. :)

Första tre dagarna var as jobbiga!! Då var underbara paulina o mamma vänliga att vara hemma med mig i skift.. Ni är bäst!!!! om era kristaller dansar omkring någon gång så är jag den första på plats. :)






P.S Tack till både Sofie o Meine Fridis som brukar kommentera här!! Hemst trevligt o gulligt!!
Sofie: Jag vet att jag ser tossig ut, nästan som en tomtemor, eller trollmor.. :D
Frida: Saknar dig! Måste leka snart!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Kristallsjukan det var det värsta.

Men det är klart är man inte sjuk så ofta kan man ju lika bra drämma till med en som har så fint namn!



Hoppas du blir bättre å bäst snabbt!!!

Kram

2011-03-02 @ 17:55:32
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

men hörrö!!

var du tvungen o ta den raddiga bilden ännu en gång!! for hilvide mads!! en av de sämre bilder på mig någonsin!!

2011-03-02 @ 19:44:29
Postat av: Sofie

Du har ju en av världens roligaste bloggar. Jag lägger av ett asgarv varje gång, kanske inte just nu om kristallsjukan, men det är väl för att du är värdefull som en kristall som du fick den, va glad för det:D

2011-03-02 @ 20:33:44
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: frida

Playdate comming up! kristallsjukan... trodde det berodde på allt blingbling du har.. ha ha världens sämsta skämt men jag bjuder på de! =)

vad händer i morgon? After Work? puss o kram

2011-03-03 @ 09:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0