23/3-11


Nu när våren smyger sig på mig så drömmer jag om min uteservering.. tänkte gå all in med den i sommar... så nu vill jag att den ska ha ett namn.. ge mig ett par goa namnförslag!! :) Paulina ska kanske så blommar! Jag ska inhandla dukar, ljus o annat smått o gott!! Lovely!!

Förresten hörni.. jag har fått nya grannar! Vet inte riktigt vilka det kan vara än, men tror det är ett äldre par. Tyvärr!! Hade velat ha nått ungt o fräscht! Som har lite fester, som man kan bjuda ner när man själv har fest. :) Någon av dom där ovanför mig går upp vid 07.00 varje morgon o tar på sig ett par inneskor som jag hör sjukt tydligt ner till mig.. så gnäller hon på min musik någon gång så ska jag be henne ta av sig morgontofflorna.. haha!!

Ni som läst min blogg nu på sistonde vet ju att jag varit så sprallig.. o nu är jag inte bara sprallig utan jag är stollig med! Tänk så gott att få lov att vara stollig!! I love it!!

Ha en underbar dag allesammans!!



Snart fyller jag år!! Här en bild från när jag fyllde 20! Fyra år sen, FYRA år sen.. halleda, va tiden går..


Kommentarer
Postat av: Paulina

klart jag ska så lite blommor! som vi ska fixa o dona!! haha...morgontofflor...gott o se!!

2011-03-23 @ 13:15:50
Postat av: frida

jag ska komma pao de bästaste namnet snart... =)

2011-03-23 @ 13:42:31
Postat av: Kim

Varför inte "Josahaket" eller "Pulebaren"

Inte så dumma va!!!

2011-03-23 @ 15:52:00
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0