13/3-2011


Igår var det melodifestivalen.. har inte sett en enda deltävling så jag o paulina valde att se den som man gjorde förr i tiden.. EN final, sen är det bra.. kände ju igen några låtar från radion men hade ingen aning att dom kom ifrån melodifestivalen.. vi uppskattade ju danny.. jisses vad vi uppskattar han.. så grann!! jag måste erkänna att jag vill ha samlag med honom.. hahah!! eric saade är söt me, men känns lite ung.. jag tror han kan vara fräsig i den stora finalen, slår ju sönder glas o såna grejer.. :D

Vad tyckte ni då? :)

PEACE!!




Kommentarer
Postat av: Sofie

The Moniker! :-) Men jag tyckte typ alla var någorlunda bra förutom Nicke Borg ;P

2011-03-13 @ 12:51:50
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha...jag vill ha samlag med honom! vafan är det o säga?? :) du är för go!!

2011-03-14 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0