Nu blir det tyst här lite..


Ska ju åka till Turkiet imorgon.. fy fasiken va gott!! :) Jag kommer inte uppdatera något alls, har ingen sån fräsig telefon o data lämnar jag hemma.. ska ju soooola o bada!! Dricka lite gott också kanske.. :)

Så ni får ha det så bra alla underbara så länge!!





Tänkte lägga upp lite bilder från personalfesten i helgen, så att ni får nått att titta på..

Vi började på Joes Bodega vid fyra tiden!

Berra o Paulina!



Pappa Joe naturligtvis!



Även jag var med på ett hörn!



Sen cyklade vi in till la stada o bowlade nere på bobban..



Större delen av mitt lag, även de lag som kom sist. :)



Pappa Jan o Plina fick vara jämte varandra..



Sen var det dags för tacobuffe!!!







Saltat gäng!!



Familjen Andersson uppskattar visst Erik!



Paulina o Leon visar va skåpet ska stå när det gäller dans!!





Sista bilden ut på Jan o Anton!



Det var en väldigt trevlig kväll som slutade med 36 mc nuggets o en cykel i hallen! :)



Ha de underbart så syns vi om två veckor!! :)



Kommentarer
Postat av: Paulina

haha...vilken god avrundning på kvällen...36 mc nuggets!! :) imorgon åker viiii!! tjohooooo!!!

aaaawesome!

2011-06-14 @ 19:03:21
Postat av: Sofie

ha så skoj!!!! :)

2011-06-14 @ 20:50:55
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0