Azerbadjan!


Eller hur fan det stavas.. Det var ju dom som tog hem storkorvan i årets Eurovision. Gott o säg det namnet. :D Vi satt ju här o kollade på det o röstade på våran favorit.. Pappa Jan gav givetvis azerbadjan högst poäng. :) Anledningen till att jag tar upp detta nu är att jag precis tömt mitt kameraminne.. så hittade lite bilder från kvällen så tänkte visa dom.. Har inte så mycket att blogga om nuförtiden, så bilder gör det hela lite lättare. :D

Paaaaaauuuliiinaa!!



Jag o Ella!! :)



Me and meine skit!



Sjunger för födelsedagsbarnet B!



Jag o Pappa Jan!



Det är bra att Basse är med i alla fall.. Haha!!



Team Spanien!



Det var de hela.. :)


Kommentarer
Postat av: espanol

Team spanien...gott o se!! :) men det var en go bit :)

snart åker vi till turkisch...awesome!!

2011-06-07 @ 11:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0