9/6-2011


Grattis till pappa bengan idag!! fyller åren! :)


 
Angående den här loomis killen så gick det inte så bra.. jag får ta det med dig sen frida, orkar inte skriva det här.. men skulle något kul hända så skriver jag det på gobbegobbe. :)

I helgen är det fest a la gigantos. Ska bowla o äta tacos på bob! :) uppskattar inte bowling, men tacos o sprit säger jag aldrig nej till. :) ser faktiskt riktigt mycket framemot det... jag firar ju in min semester då med.. jobbar min sista dag imorgon sen har jag tre veckors semester.. var av två av dom ska firas i turkiet med min skit. :) UNDERBART!!!

Det var väl det hela för tillfället! :)

En liten bild för att förgylla dagen.




Kommentarer
Postat av: Paulina

tja....förgylla dagen vet jag väl inte om bilden gjorde men uppskattar den ändå!! :) mindre än en vecka kvar nu!!

tjoho!

2011-06-09 @ 12:37:32
Postat av: Paulina

haha snacka om att inte ha nåt att göra på jobbet :)

du är för rolig!! :) som du ska få smaka på tårtan!! får hoppas att den är god bara!! :)

2011-06-09 @ 15:47:48
Postat av: Lisa

I hela 3v ska jag vara utan dig här på jobbet.. Njut & ha det så göööötttt på semestern. Will miss you. kram

2011-06-10 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0