Turkey 2011!


Det blev två fantastiska veckor i Turkiet.. herregud va bra vi hade det!

Vi blev fasiken såsiga i stort sett varje kväll.. utelivet där är helt underbart!! Passade oss perfekt, så vi kunde ju inte annat än att bli såsiga! :)

Träffade helt underbara människor..

Paulina fick tidigt en pappa. Han frågade om vi var syskon, då tyckte jag ätt det var käckt att säga att jag var hennes mor, så frågade han henne var hennes pappa var, då ryckte hon bara på axlarna. Så erbjöd han sig att vara hennes far. Jätte go kille. :D han fixade ett sverigebord till oss på midsommar när vi sa att vi skulle fira middagen där. :D





Pappa eyra jobbade även på världens bästa ställe Kordon, som serverade den godaste califorina steak som jag någonsin ätit. Där jobbade även en annan trevlig kille, Ramon.





Sen hittade vi snabbt ett favoritställe Elci! Där jobbade en jättego kille som senare började jobba på Los Angeles. Så vi var med honom där med sen. Han kom i alla fall till att bli paulinas farbror, uncle eller om man vill på turkiska amcam, (uttalas amja). Vi älskade honom! O han älskade oss!! :)





Sen har vi då den granna bartendern på Elci! Sjukt grann... hoppade över bardisken för mig.. o då var det nöset. :) Han är dock inte så bildskön.. men het var han!





Öp beni! :)



På samma ställe jobbade även den turkiska versionen av Kevin Borg.. vi tyckte dom var lika så han fick heta det.. o han uppskattade det. Han var den absolut goaste o studsigaste dansaren i turkiet. :D



Precis brevid Elci så låg där en frisörsalong o där träffade paulina en söt liten frisör. :)



Öp beni! :)



Under resans gång fick paulina även en farfar.. han erbjöd sig att vara det gott en kväll.. :D



Tidigt en morgon så fann vi en katt som paulina fick fan för att hon skulle ha i knät! :)





Han har skitit på mig!! Den klänningen fick tyvärr paulina lämna i turkiet! :)

Sista bilden ut från en natta-soppa-ätning med ett gäng turkar! :) UNDERBART!!!

Här även tillsammans med dj:n o den lilla lilla turken!





En helt jävla såsigt fantastiskt resa som jag aldrig kommer glömma!!

Güle güle!



Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha! Jag skrattade högt när jag såg kattaskitet..! hahahahahha =)

2011-07-06 @ 22:31:18
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Paulina

Fan va fantastiska människor vi träffade!! Vi måste dit igen!! Helt galet!! :)

Uuunderbar resa!! Tack mitt allt!

2011-07-07 @ 08:16:28
Postat av: Pippi

Tommy tommy tommy o annika...

pippi långstrump...faktiskt jaaaag...

2011-07-07 @ 09:53:32
Postat av: Farfis

Öp öp öp öp...

2011-07-07 @ 09:54:00
Postat av: Det har en speciell smak

....det smakar gammalt bröö..



Det smakar inte som dina musslor där hemma pappa jan...

2011-07-07 @ 09:55:03
Postat av: Ai ai aaaiiiii

Se inte så bitter ut!



Kan du se lite glad ut? :)

2011-07-07 @ 09:55:37
Postat av: Lilla lilla turk

Herregud!



Passa dig!

2011-07-07 @ 09:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0