De två hjältarna..


....Mamma o paulina!!!.. det två tekniska superhjältarna.. haha! mammas internet funkade inte idag och dom två har suttit i två timmar för att få det att funka.. o till slut gick det.. så vill kora dom till dagens hjältar. Tekniska hjältar. :) Att ni var så novliga på det alltså? :)

Själv gör man giganten en dag som detta.. men efter jobbet bjuder mor på foliemiddag, vad det nu är för något. :)

Jag är på rätt gott humör idag, just nu i alla fall.. dagen började lite jobbigt, sen tappade jag bort mitt arbetskort och det kändes som att allt skulle vara fel idag.. men kortet är hittat och det är ju faktiskt lördag och jag ska få träffa mamma o paulina sen.. mina favoriter. :D




Rätt meningslöst inlägg kanske.. men kan vara trevligt det med.. :)

Hej hopp på er!! Och ha en underbar löööördag!!



Kommentarer
Postat av: Paulina

va mysigt va mysigt va mysigt....va mysigt va mysigt vi har det!! :)

2011-07-17 @ 12:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0