Bloggsug!


Hej på er! Fick ett litet bloggsug, men har inget att blogga om.. så tänkte lägga ut lite bilder från en ostkväll hemma hos Cissi som var av staplen någon vecka innan turkey. :)

Självaste värdinnan själv! Cecilia!



Goaste Dexter!!



Jag fick mä vara med!



Ostbricka!!



Jag var nöjd över detta. :)



Gamla, goda vänner.. :)



Amanda o Sara!



Lite Rudolf!

¨

Dexter hamnade självkart i Gabbelilles lekhörna. :D



Ett litet ryck inne på harrys!



Go sista bild från morfars!



Sen träffade vi grabbarna grus inne på mc donalds. :)



B!



Mattias tappade sin underdel på golvet.. helfestligt!!



Så där ja.. då fick ni ett litet kvällsinlägg med gamla bilder.. :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

gott inlägg!! :)

himla sugen jag blev på ostbricka nu!!

hade varit förträffligt gott!!

2011-07-17 @ 19:47:23
Postat av: cissi

hahaha!! Jag ser ju inte normal ut på någon bild! hahah!

2011-07-18 @ 22:39:06
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0