20 juli 2011


Onsdagkväll.. det är en jättefin sommarkväll.. känner verkligen för att hamna på en uteservering, festa till det för att sen svänga på mina lurviga.. men ICKE. Jobbar 09.30 - 22.00 imorgon, o då orkar jag inte med något äventyr.. har blivit för gammal för det. :) det är mitt stora minus med att jag spenderar hela min semester i turkiet. jag får inte känna på halmstads härliga sommar liv.. men när jag väl är i turkiet så väger det upp det tusen gånger om.. :)

Är ledig i helgen.. så kanske kan hitta på något fräsigt.. :)

Någon bild på detta för att fräsa till det hela.. :)




Kommentarer
Postat av: Paulina

gott o seee!!!



:)



ja man vet aldrig vart helgen för oss :)

vi får iallafall umgås med varandra o det ska bli så hiiiimla mysigt!! :)

2011-07-20 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0