Utgång!


Helgen har varit en riktig myshelg med min paulina. Hade hamburgaremys med lets dance i fredags! (heja bagge) sen var det frallor o melodikrysset på lördagförmiddagen. :) promenad till stan o handlade lite smått o gott.. lunchade på hello.. jävla pisseväder. sen gjorde vi något väldigt fräsigt.. vi tog en taxi hem.. som två riktiga glidare. :D

På kvällen sen så bjöd lennie till lite förfest. :) Då fräste vi till de ännu mer o testade lösögonfransar för första gången i våra liv.. hade ett jävla tröjl med det.. men vi blev till slut ganska nöjda. :D





På plats hos lennie..













Väl ute så hamnade vi på bulls, sen på la coca en stund.. fråga mig inte varför.. men det bjöds till lite dans o så i alla fall.. sen var det efterfest o rosé. :D lovely!!

Jävla fjånte!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha...vilken helg :)

uppskattade dock inte nån av bilderna på mig, men jag bjuder på den!! :) får se om jag lägger in några bilder på min blogg!!

puss

2011-01-10 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0