Strumpan o Erik!


Ja, det var vår helg det..

Hamnade hos Kim i fredags! Tittade på strumpans enmansshow o drack lite vin..







På lördagen var de ju dags för lite festligheter hos Erik!

Färdigcigaretten med ett glas rosè!



Stasserna!





Uppskattar att lennie sitter o smyger där bak!! :)



Väl på plats hos Erik!! Käck värd som han är så ska det bjudas på ett glas mousserat.. men han hade ett jävla tröjl att få upp korken. :)



Men se så nöjd han är!



Paulina o den lealösa!



Ser jag fancy ut nu? :)



Meine kära bror o love!



Vad gör Jonas?



O vilken min har han är? klockrent!



Mys i sängen.. trevligt!



Jag o lennieboy!



I kön till morfars togs dom två sista bilderna!






Väl inne på morfars så bidde det en hel del dans.. sjukt kul!!



Kommentarer
Postat av: Paulina

ja det var en festlig helg!!!

haha....historien om morgonrocken kommer jag aldrig glömma!! nhahaha!

2011-01-20 @ 09:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0