Nu stundar snart en myshelg!!


Ja, nu är det 8 timmar kvar tills jag tar helg... känns jävligt långt borta nu... men jag hoppas att dagen springer på fort så att jag får komma hem.. hem till mitt hjärta! så blir det lite lets dance kanske o tjabb! ska tjabba massa.. har ju inte träffats sen i måndags. :) Imorgon blir det melodikrysset o stan.. sen fest med lite giganter.. inget bokat än, men de löser sig imorgon. Och på söndag så kanske vi ska hälsa på cecilia o hennes bebis. vi hoppas verkligen på detta i alla fall!! :)

Malin.. förlåt för du inte får tag på mig.. men min mobil har fuckat massa på sistonde o igår jobbade jag till tio.. men jag är ledig den helgen som du kommer hem i alla fall!! så är beredd på att gå all in med dig heeeela helgen!! :) saknar dig otroligt mycket.. ska bli mysigt o få krama dig lite igen!! :)



Kanske inte just så här, men nästan.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0