Jag määä göra som du Kim!! :)


Kimsi håller på att följa en lista där man ska lägga upp bilder, en bild varje dag.. Testar detta.. men jag börjar med tio stycken så får vi se..

1a bilden: Någon du älskar
2a bilden: En bild på dig själv
3e bilden: En bild på någon i din familj
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv
5e bilden: En gammal bild på dig själv
6e bilden: En bild på dig och en vän som du inte varit med på länge
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp
8e bilden: En person som du saknar
9e bilden: Någon i din släkt
10e bilden: Någon du tycker är snäll

Vi börjar där... jag kan nästan ta alla på ett bräde.. men det är ju inte roligt..

Håller på att lägga upp lite bilder från helgen med.. när vi var hemma hos mig. Jag, paulina, lennie, micke o simona.. attans trevligt! lite ölspel o musikfrågetävling. sen dansade vi in mot stan.. paulina fick äntligen gå till tre hjärtan.. men vi går nog inte dit så mycket mer nu.. sjutsingen va unga dom är där.. sen i alla fall gick vi till mårtensson, träffade jonas o love.. underbart!! jonas har blivit så dansant såå.. :D väldigt trevligt! kön ut till jackorna sen var ett helvete bara.. man kom ingenstans. PANIK! strängt.. sen blev det donken.. gott!! o när vi kom hem så satte vi på scrubs o njöt av vår mat.. jag o paulina. väldigt trevligt! nyktrade till riktigt bra.. :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Smart att göra med bara 10, jävla jobb jag satt mig i!

2011-01-26 @ 13:15:55
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0