I väntan!


Ja, i väntan på min darling så tänkte jag visa upp min nya scarfsi som jag fick i julklapp av mina kära kusiner..

Den matchar mina ögon, gör den inte? :)



Dassebild..



Har fått ett sånt sug på att resa iväg nu.. vill åka nu, imorgon.. när som helst!! fan va skönt det hade varit! men får nog lugna mig lite, ska iväg två veckor med plina i början av sommaren, sen två veckor med mamma i höst... så har ingen semester kvar till en vecka nu.. men guuuuuuud vad jag vill.. ska kolla resor med mitt allt ikväll, kanske slår till o bokar något. :) det hade känts festligt!! :)

Min första resa med tjejerna.. helt underbart!! mycket fest.. ;)

Bulgarien 2007!






Andra resan, med mitt allt! "Jaså, han har varit på mallorca inatt".

Mallorca 2008!






Tredje gången med mamma millsi!

Rhodos 2009!






Sista minuten resan med kära kimsi.. helt underbart.. o onne kom ner o "hälsade" på.. :)

Cypern 2010!






Den senaste blev ju med mamma mor.. två veckor för första gången.. hann hände mycket under den resan.. gick nästan o gifte mig. haha!!

Turkiet 2010!





Åhh vilka minnen.. helt lovely! Jisses!



Nu väntar snart lite handling.. lösögonfransar o rosè.. kan la inte bli bättre? :)

Ha en underbar fredag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tack for den fete armen... haha

2011-01-17 @ 14:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0