Gode morgon!


Torsdag heeeela dagen lång.. känns bra! Är ledig imorgon, vilken lyx! men sen jobbar jag lördag o söndag, men det är korta dagar så det bjuder jag på. :)

Igår var det quiz på harrys, tapper skara med mig, pappa joe, anette, jonas o love! trevligt värre, en kycklingburgare o två öl.. kan inte avsluta en onsdag på bättre sätt! quizen däremot gick åt helvete! as svårt.. 80-tal, men inte mina 80-tals låtar. o jag missade på en.. nää... jag skäms för att säga det.. mår psykist dåligt över det här... men jag missade på en dirty dancing låt.. :( men det var en svår låt.. o alla tyckte att den INTE var med i dirty dancing.. o jag gick igenom hela filmen o kunde inte koppla vart nånstans den är med.. men men.. jag jobbar på att komma över detta..

Annars mår jag rätt bra just nu.. som den fjånte jag är! :)




En kärleks hälsning till min rasmus!! Jag saknar dig så sjukt mycket!!



Du kan väl följa med?


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag saknar min gunnar nagot sa otroligt! Men jag har bra nyheter! har forsokt att ringa dig men du vill ju aldrig svara! Jag kommer hem den 18-20 februari. Sa da hoppas jag pa dubbel utgang med min kara =) Lar val bli en slaktkalas hos mig nagon av dagarna ocksa efter som jag blir stor tjej dar runt. Jag ringer senare i veckan! alskar dig! Puss

2011-01-13 @ 15:24:26
Postat av: Paulina

Mtv is good shit!

2011-01-14 @ 12:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0