Förhäxad!


Ja, jag har gått ner mig totalt i det gamla goda Förhäxad.. tittade massa på det när det begav sig förr i tiden. har en övernaturlig kärlek till Shannen Doherty, det härstammar från beverly hills tiden.. så nu har jag kollat på de tre första säsongerna.. o ni som sett det vet ju att Prue dör i det sista avsnittet av säsong tre.. Det tittade jag på igår.. åhhh va jag grät.. jag är så sjukt mesig..

Prue!! :) Alla dessa bilder är från avsnittet igår.. Jisses! vilken fjånte jag är! :)







Nu är det ju inte lika roligt att kolla på det.. men ska ge det en ärlig chans, fick säsong 4-5 av pappa jan i julklapp.. väldans trevligt!!

Ville med detta inlägg dela med mig av min enorma nördiga sida!! :) o tycker ni jag är nördig nu.. då ska ni höra när jag drar igång med brenda o dylan eller ross o rachel.. Jisses!! :)



Annars då? På lördag ser det ut att bli lite festligheter.. har visst fått en inbjudan på fejjan.. :) måste hem o kolla detta.. :) ska nog återigen fräsa till det med lösögonfransar! :)

Ha det nu så himla gott allesammans!

Från er allas gode vän the fjånt!



Kommentarer
Postat av: Paulina

JÄVLA FJÅNTE!!!

haha...så himla bra!! :)

2011-01-12 @ 15:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0