4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv


Det här är tufft.. har inte gått igenom något speciellt..

Det jag kan komma ihåg nu som inte var allt för längesen var när jag hade en ledsen period.. mådde jätte konstigt.. hade ett jätte dåligt schema på jobbet som höll på att knäcka mig. var alltid urbalans.. umgicks med människor jag egentligen inte ville.. hade roligt för stunden, men ingen äkta glädje alls..



Det var kanske en av anledningarna till att jag köpte mina bebisar.. men jag är sjukt glad att jag gjorde det endå. :)

Nu mår jag i alla fall otroligt glad!! haha.. vilken bra mening.. men jag behåller den.. :D


Kommentarer
Postat av: Paulina

gud var bra att du mår otoligt glad nu!!!

:)



awesome!

2011-01-31 @ 10:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0