Mamma 50!


Ja, jisses! I helgen fyllde mamma år, så det har varit lite festligheter!

Först på fredagen var det överraskningsfest som mammas jobbarkompisar hade fixat till mamma.. jag o paulina ledde henne med ögonbindel till yvonne där alla väntade. :D













¨

Lördagsmys med frukost på sängen o melodikrysset.. sen var det Fridolfs på kvällen med familjen. :)

Rosor på bordet från mormor o morfar. :)





Eftersom inte Ulle med familj kunde närvara så överraskade dom med champagne. :)



Lamm!!



Jag o bästa mamma!!







Efterrätt



 

Hamnade sedan på idas för lite påfyllning. :)







Sen träffade vi på lennie, matthew o en vän till dom på harrys.. :)



Attans trevlig kväll som slutade med att mamma fastnade med foten i taxin när hon skulle kliva ur.. :)

Mamma, jag älskar dig!! O grattis igen!!

Tack Paulina för att du var med o firade med oss!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

tack för att jag fick vara med!!

blev en hellyckad kväll verkligen!!

:D

2011-02-28 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0