Malinhelgen!


Vår kära Malin kom hem i fredags o då skulle de skålas i champagne. :)



Fredagsstassarna!

   



Väl på plats hos strumpi så hade han en överraskning till oss..



Fina lina o strumpan!



Granna Mailin!



Pimp my filt!



Robin kom förbi en sväng! :)



Jag o meine rasmus!



Va myser dom med??



Nu börjar det hela komma igång.. :)











En väldigt trevlig kväll som slutade på tre hjärtan o mårtensson.. vi blev kanske lite onyktra, men kvällen var klockren!! precis som vi ville ha det.. tack tjejer o strumpi!!

När vi vaknade på lördagsmorgonen så var vissa piggare än andra.. det inhandlades frallor o melodikrysset löstes. :D sen blev det stan, malin skulle klippa sig.. sen käkade vi på peking. vi tackade solen som gjorde att vi kunde dölja vår bakfylla med solglasögon. :)



Lite mer trötta än på fredagskvällen så lyckades vi ändå göra oss lite kalasfina!!

 

Väl på plats hos kära malin med familj!

Här har vi sofie, paulina o jag!



Paulinas gode vän, uffelille! o mamma gittis där bak. :)



Gänget på andra sidan bordet.

Strumpi, malin o jonas!



Underbar bild, allting händer samtidigt! :D



Go trio!!



Kvällens bästa! Paulinas tal till malin, tyvärr vet jag inte hur jag lägger upp en video här, men ska lära mig det så ska ni få se det.. :)

Kvällen slutade med att jag fick hem o vila.. det blev lite för mycket av det goda. men tjejerna o strumpi hade en fortsatt trevlig kväll på bulls o morfars. :D

Tack alla för en underbar helg!! alla som var en del av den.. :)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Väldigt trevlig lördagkväll må jag säga! ;)

Jag vet hur du lägger upp videos (he he he...) men då måste filmen först vara uppladdad på youtube, annars vet jag inte :)

2011-02-21 @ 21:30:59
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Paulina

nej nej nej...inga filmer på talen här inte!!

Icke!!

2011-02-22 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0