Fortsätter ner med listan!


Nu tar jag elva till tjugo på bild listan som kim kör med. :D

Attans bra när man inte vet vad man ska blogga om.. :)

11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.

Idag blir det lite av en fixardag, när paulina är klar med sitt idag så ska vi ut på presentjakt, köpa linsvätska o det viktigaste av allt.. hämta ut ett paket på posten.. Jag är ju en enorm serienörd om ni inte redan visste det, så nu har jag köpt hela säsongen av Förhäxad. :) Så är det någon som vill köpa säsong 1-5 på dvd så slå en pling... plina kanske, du som är så glad i det. ;)





Nu ska jag betala lite räkningar o vara lite duktig!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0