9/2-2011


Jag har sån filmnoja nu... ja det står nog film i pannan på mig snart.. jag kollar i min filmpärm varje dag.. vet inte riktigt vad jag kollar efter.. men uppskattar att ta en titt i den i alla fall.. i den har vi satt våra filmlistor, samt lite bilder från filmerna. :D Vi har sånt jobb med detta... :) men pysselnörd som jag är så upskattar jag det! :) vi har ju bara smygbörjat med listan, Resident Evil.. jag måste säga att jag blev besviken för alla jävla zombies o skit.. men så började vi titta lite på tvåan o den uppskattade jag desto mer.. så hela Resident Evil boxen kommer nog få hyffsade betyg från mig. :)

Tittade ni på Cougar Town igår? Gud va jag uppskattar det.. skrattade högt ett par gånger.. o kom på mig själv i slutet att jag satt o log o riktigt myste med dom.. nästan så att jag skämdes över mig själv.. tur jag var ensam. :)

Annars då?

Jag ska faktiskt på kalas på lördag, hemma hos mormor o morfar. :) min mormor fyller år! det ska bli mysigt. älskar att gå på kalas! :)

En liten bild på att runda av denna onsdag! :)



Ja, va passar inte bättre än en bild på min kära mormor o morfar. :)



Kommentarer
Postat av: Paulina

gott inlägg!!

hälsa så gott :)

2011-02-09 @ 16:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0