4/2-2011


Nu är det fredag and i love it! Är ledig imorgon! :) men sen jobbar jag söndag med paulina.. har bytt en söndag med lisa. men jag är taggad ändå! :)

Jag o paulina ska nog ta oss till hemmakväll o se vad vi kan hitta där till våra filmer. Annars får vi köpa massa filmer.. vet inte riktigt vad jag ska göra av dom sen bara.. förhoppningsvis uppskattar vi filmerna så vi vill se dom igen.. :)

Kim.. jag är ledig ojämna helger.. men är förbaskat upptagen i februari.. vad sägs om att boka ett datum sen lite längre fram o stå fast vid det.. gå ut o käka eller nått annat lyxigt! :) hade varit festligt!! frida, du kan väl följa med också? :) trevligt! :)




Nu ska jag gå o rensa lite..

Ha det gott så länge... :)




Kommentarer
Postat av: Kim

Ok då har vi börjat att samla ihop oss för att kunna planera ett datum.

Om vi tittar med början på Mars för min del då ojämna veckor,

Ja kan vecka 11, 13, 19

Kan inte vecka 9, 15,17



Frida har skrivit på min blogg med så hon e sugen den rackarn!

Kolla dina helger med Frida så ska vi se om vi får ihop det!

KRAM

2011-02-04 @ 11:31:14
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: frida

JAG ÄR MED! ledig alla helger så de spelar ingen roll. Och kim, gör väl inget om din man är på besök. Vi kan ju åka till varberg faktisk. KRAMAR

2011-02-07 @ 10:07:40
Postat av: frida igen

snygg bild fresten!

2011-02-07 @ 10:08:14
Postat av: Kim

Ni får väldigt gärna komma till Varberg!

2011-02-07 @ 10:49:35
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0