17/2-2011


Today i am feeling as gooood as i did yesterday!! Tänkte att jag skulle börja blogga på engelska så att alla mina internationella läsare kan hänga med. :D

Igår när det var onsdag o allt så skulle jag mysa ner mig med irene huss.. men ICKE, den gick inte! bitter blev jag, jävla scary movie istället.. :( det står faktiskt på kanal5 att irene huss ska vara sex onsdagar nu, klockan 21.00. Men ICKE! Blev så förbaskad!! Såna bekymmer har jag.. så erkänner att jag mår jävligt bra just nu!

Hittade en go bild på Paulina som jag måste dela med mig av.. hon har ju lagt upp en mindre fager bild på mig på sin blogg..



Mumma!


Kommentarer
Postat av: Paulina

suuuuune!! :)

gott o se!! tackar o bockar för den mindre granna bilden på mig!!



Peace

2011-02-17 @ 11:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0