12/2-2011


Idag får vi säga grattis till mormor som fyller år!! Gratulera! Så ikväll blir det kalas.. så himla trevligt! Och det är alltid så förbannat god mat hemma hos mormor o morfar.. men morfar är en redig mästerkock! :)

Igår var det filmtittning med paulina, tittade på Resident evil 2 och Stigmata! Bra filmer! Resident Evil 2 var sjukt bra, eftersom jag hade så dåligt intryck av den första filmen så tog tvåan mig med storm. Uppskattade den väldigt! :) O Stigmata har jag sett när jag var yngre o den gillar jag skarpt. :) så både jag o plina är nöjda med filmerna som visades igår! :) Till det åt vi en äcklig pastasallad som vi gjort. vi blev jätte missnöjda med den.. så det var jätte mycket kvar i en stor plastburk. Så tänkte jag visa den för pappa jan o anette för att se om de ville ha den, så när jag tog fram den o sa "ser detta gott ut?" o då fintar skålen mig så jag tappar greppet o "slänger"  ner den på golvet, upp o ner.. Så sen kunde vi slänga den äckliga salladen med gott samvete. :D :D

Var er fredagskväll lika spännande? :)

Tjohej!



Tänk o få ha lösögonfransar, uppsnoffsad, fin klänning, en cigarett och ett gals rosé! Jisses! Det är livet! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

ja...igår var filmerna bra o maten mindre bra!

men mycket trevlig kväll! vi har ju alltid så trevligt ihop!

2011-02-12 @ 12:41:45
Postat av: masis

har aldrig smakat gals - är det gott????

2011-02-12 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0