10/2-2011


Imorgon är jag ledig! Gud va skönt!! Känner mig lite dassig idag, mega frusen o lite ont i hela kroppen, kanske början till att bli sjuk eller så kan vi hoppas att jag kan vila bort det imorgon.. Paulina, ska vi kolla Resident imorgon? :)

Igårkväll tittade jag återigen på irene huss, uppskattar dom lite faktiskt.. o lasse brandeby är så förbaksat lik min morfar, tycker jag i alla fall.. :D

Jag har en finne vid örat, den växer både inåt o utåt.. o den värker.. inte lätt hörni, INTE lätt..

Have a lovely day!!



Jaaa määää glass!! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha det var en jävla bild det...

jisses!! klart vi tar resident idag!! det är ett måste!!! :) hörs vi fyra mitt allt!!!

puss

2011-02-11 @ 08:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0