Lucia!


Hejsan hoppsan på er alla!! Glad Lucia!! Det var ju ett tag sen som jag uppdaterade här, så tänkte att jag skulle göra det dagen till ära nu när det är lucia o allt. :)

Var faktiskt i kyrkan i söndags o kollade på paulinas kör när de hade lucia tåg och sång.. massa fint! Hade ju världens bästa sällskap med, min mücahit och de goaste majsan o bengan. :)

Min Mücahit har varit här sen den 25 november... och jag är så sjukt lycklig. får jag ens vara så här lycklig.. gott o seeee helt enkelt! Han trivs rätt bra här, han tyckte det var kallt i början men han har vant sig nu, o den svenska maten tycker han är god! :)

Ska försöka bli mer aktiv här på gobbegobbe... det kommer upp lite bilder här framöver.. :)

Ha det så underbart så länge!! :)


Kommentarer
Postat av: frida

Gott å se!!!!!!!!!!!!!!!!! dig igen. ;)



2011-12-15 @ 12:58:37
Postat av: pippi långstrump

Tommy tommy tommy o annika

2011-12-20 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0