2/8-2011


Nu har vi klivit in i augusti.. det känns helt underbart.. för en gång skull så vill jag att sommaren ska gå lite fortare än vanligt.. längtar så in iiiii till september!! Helt crazy!!

Nu har jag gått o blivit dassig.. så himla sjuk.. ont överallt.. infektion i mitt öga.. sträng hosta.. rinner i näsan.. jävla tryck i huvudet.. PLUS att jag har ont i höger öra.. Himla synd om mig.. :) Men jag är faktiskt rätt glad ändå.. måste tänka positivt! Sex dagar i rad at gigantos nu, som avslutas med en helg tillsammans med Paulina.. det är rätt mysigt!! :)

Helgen har varit väldigt lugn, vilat o jobbat. Inte så mycket mer att skriva nu känner jag...

Ni som är lediga denna underbara dag.. NJUT!! Ta vara på värmen och den underbara svenska sommaren när den väl vill... :)

Ha det! PEACE!



(Va händer??!!)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja...himla sjuk är du!!

:/

Ja det enda positiva med att jobba helgen är ju att man jobbar med dig! :)



näää..va fan händer...crazy

2011-08-02 @ 15:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0