18/8-2011


Heeej! Nu var det ett tag sen som jag hörde av mig här.. men har ju skaffat en ny mobil, så fejjar där.. men inte lärt mig blogga därifrån än.. och min dator är aldrig på.. så gobbegobbe blir lidande! Men inte så många läsare här ändå..

Annars rullar allt på.. jag mår fan så mycket bättre nu än sist! mamma blir av med sitt gips den 30 augusti så vi kan åka som planerat. :) har varit lite tjåddigt att inte veta..

Så nu är allt på topp!!! Malin är hemma lite, tjejkväll på lördag, reunion på fredag o snart två veckor till turkiet!! :)

Livet leker!!! Ska köra lördagsdansen på detta!! :)



PEACE!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men de läsare du har, är ju bäst.. ;-)

2011-08-19 @ 08:30:45
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Rasmus!

All in!! WOHO!!

2011-08-19 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0