110830


Heeejsan på er!!

Så sjukt dålig uppdatering det är här nu förtiden, får skärpa mig sen när hösten drar igång.. hösten kom med stora steg.. fasiken va det är kallt redan.. därför är jag sjukt tacksam att jag ska förlänga min sommar med tre veckor.. inte långt kvar nu, på lördag åker vi. :)

Annars då? hur är det med er?

Var på barndop i helgen, var fem timmar sen.. men jävlar va roligt jag hade! Tog gott igen dom fem timmarna! :)

Sen var jag på kalas på söndagen, då var jag typ 3 timmar sen.. dåligt! men det bjöds på underbar piltårta o banantårta endå. :)

Några gamla favoriter i repris..













Have a lovely tisdag!


Kommentarer
Postat av: Kim

Riktig Emeliedans på sista bilden!

2011-08-30 @ 12:52:30
Postat av: Paulina

gott o seee!!

turkey i tre veckor...fy fan

2011-08-30 @ 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0