This is for you Frida!! :)


Nu fortsätter nörden som jag är med min kärlekspar lista! :)

Först ut givetvis Carrie och Mr.Big från Sex and the city..

Du känner mig så väl plina. :)




Baywatch.. allas vår härliga Baywatch.. Mitt favoritpar där är faktiskt ganska otippat!

Eddie och Shauna, stjärnskotten som var med från början. :)



(Vet ju vilket par som är dina favoriter Cissi! Denna bild är för dig!! :))
CJ och Cody!!! :) :) :)




Måste ju ha ett favoritpar från den eviga Våra bästa år med. :)

Bo och Hope!



Mammas favoritserie Cityakuten!

Dr. Doug Ross och Carol!



En serie som jag inte följer särskilt mycket, men som jag lyckas kolla på lite då o då endå. Greys Anatomy!

Izzie och Alex! (synd hon har slutat)



Dawsons Creek.. jisses vad jag följde det när det begav sig.. jag o mamma var som fastklistrade. :)

Joey och Pacey!!



Jag älskar ju Shannen Doherty, o jag uppskattar henne i Förhäxad, men hennes kille Andy dör ju lite tidigt, så måste säga Piper och Leo! :)



Tittade sjukt mycket på Felicity o var lite kär i Ben, så givetvis.. Ben och Felicity!



Från One tree hill, som jag dock slutat titta på nu.

Lucas och Peyton!



O det sista paret för idag, från Gossip girl.

Chuck och Blair!



Hoppas du har haft o göra en stund nu Frida!!! :) :)

Peace!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

du är för gosig du!! jag uppskattade det med! fast jag nkappt sett hälften av de här paren :)

2011-04-15 @ 18:58:51
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: cissi

åh vilka minnen jag fick upp nu.. saknar den gamla goa tiden tillsammans med dig <3

2011-04-18 @ 23:47:32
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha du e la go!



Det är nästan sånt här som kan få en liten nördstämpel!!!! Men den e positiv

2011-04-19 @ 12:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0