Nörd som jag är!!


Jag är ju världens största serie nörd!! jag satt i tankarnas värld o tänkte på alla mina favoritpar... och blev så sugen på att titta på lite bilder.. när jag hade gjort det en liten stund så ville jag lägga dom på min blogg.. så då gör jag det!! :)

Det absoluta favoritparet!! Som jag har en slags sjuk kärlek till är från Beverly Hills!

Brenda o Dylan!



Sen naturligtvis från Vänner!!

Ross o Rachel!



Från mina underbara Scrubs!

JD och Elliot!



O faktiskt från O.C, uppskattade det som fasiken när det begav sig! :)

Ryan och Marissa!




Jag har fler på lager, hur många par som helst kan jag rabbla upp.. men det hade blivit alldeles för långt! 

Nu har jag varit nörd en stund för allmänheten, så nu ska jag fortsätta att vara det i smyg. :)


Kommentarer
Postat av: Friiiiiids

Kollade aldrig på O.C med resten håller jag med om. Men jag vill ha fler par! Snälla...,, måste ju underhållas med nått på dagarna. ;)

2011-04-14 @ 23:18:23
Postat av: Paulina

haha du är söt!!

trodde att mr big o carrie skulle va med :)

2011-04-15 @ 08:43:18
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0