9/4-2011


Då är jag en erfarenhet rikare.. har nu sett hela sagan om ringen-trilogin. :) dom var faktiskt jätte bra, men lite för långa.. jag blev trött! Sen uppskattade jag dock inte alla stora krigarscener, tycker det blir lite brötigt. man hinner inte riktigt med. Men sen var det flera grejer som jag uppskattar sjukt mycket!! :)

Efter det igår kväll så satte vi på ännu en klassiker, Gudfadern. Man fattar ju verkligen varför den är en klassiker. riktigt bra, man är lite härligt orolig i varje scen, för allt kan ju hända. Nu ska vi bara se dom andra två med. :D

Vi börjar komma riktigt långt med vår lista nu. :) Ska snart ge oss på alla bond, lennie har alla filmerna så det blir ju skit bra!!

Annars då? hur är det med er?

Fridayyy!! jag längtar med till papa joes!! du är en självklarhet på vip-listan!! :)




Dagens plus!!



Viggo Mortensen! (mycket för hans namn)


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha viiiiiggoo mortensen viggo mortensen viggo morten morten mortensen!! riktigt bra bit det där!! o äntligen har du sett dem!! uppskattar det!!

2011-04-09 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0